slide6

שיווק בוידאו לטובת מימון המונים

אם יש דבר אחד בטוח הוא ששיווק בוידאו מהווה מפתח בהצלחת פרוייקט מימון המונים.
הסטטיסטיקה מלמדת שקרוב ל-70% מהפרויקטים שקודמו עם סרטון הגיעו ליעדם לעומת כ-30% שקודמו ללא סרטון.
על הסיבות מדוע שיווק בוידאו עובד,תוכלו לקרוא במאמר הזה.
במאמר זה נתרכז בנקודות החשובות להצלחת שיווק בוידאו בכלל ובפרויקט מימון המונים בפרט.

לכל הסרטונים המוצלחים ישנו מכנה משותף רחב וחשוב- הם מספרים סיפור ומדברים לרגש. זה נכון בכל צורה של שיווק וידאו החל מסרטוני פרסומת, דרך סרטוני תדמית ועד לסרטוני גיוס שונים (מגיוס עובדים עד לגיוס כספים)

שיווק וידאו- כל הצעדים ליצירת סרטון מימון המונים מצליח:
חלק ראשון: הסיפור
כפי שכבר אמרנו הסיפור הוא החלק העיקרי בסרטון. בגיוס המונים תמיד ישנו בסיס לסיפור: מהיכן הגיע הרעיון, כיצד הוא התפתח, מה השאיפה ומה החלום. לא פחות חשוב מכך ספרו מה אתם רוצים להשיג בעזרת המיזם שלכם. זה המקום לחלום ולספר בגדול, אנשים משקיעים במיזמים בגלל שהם רואים בהם דרך ליצירת שינוי בעולם. ככל שהסיפור שלכם יהיה מעניין יותר, מידת ההקשבה של הצופה תעלה ואיתה הסיכוי להשקעה במיזם.
חלק שני: ההון האנושי
שיווק ומכירות תמיד מדברים לרגש, הדבר לא שונה כשמדובר בשיווק וידאו ונכון על אחת כמה וכמה כשמדובר במימון המונים. אנשים משקיעים בכם, הם רוצים להאמין בכם, בסיפור שלכם ובמטרה שאתם רוצים לקדם. הם רוצים להרגיש שהם סומכים עליכם ועוזרים לכם. איך "מנצלים את זה?" מוצאים את הפרזנטור הנכון- על פי רוב היזם, אך יכול להיות גם אנשי הצוות או המשפחה שלו. 
חלק שלישי: קהל היעד
לפני כל פרוייקט ועוד הרבה  לפני הסרטון חשוב לאתר את קהל היעד שלכם, שיווק בוידאו חייב להיות ממוקד ככל הניתן, משום שאוכלוסיות שונות "נעצרות" על נושאים שונים. סרטון הוידאו שלכם צריך לפנות לקהל היעד שלכם. הקדישו מחשבה מרובה על מנת לדייק בקהל היעד ובאיך פונים אליו. אם יש לכם מוצר לילדים חישבו האם אתם פונים לילדים, להורים או אולי בכלל לסבא ולסבתא? האם המוצר מיועד לבנים או לבנות ומי מההורים ירכוש אותו? אבא, אמא, הורים לילד ראשון או דווקא משפחה מרובת ילדים? אולי בכלל נשים בהריון. גם במוצר שקהל היעד שלו נראה ברור אפשר לרדת לרזולוציות מדויקות מאוד, לכוון את הפניה ולהגדיל את סיכויי הרכישה
חלק רביעי: תהיו מקצועיים
אין צורך (ולרוב גם תקציב) לייצר סרט הוליוודי בעל אפקטים מיוחדים, אבל חשוב מאוד שהסרט יצולם, יהיה ערוך  וילווה בעזרים דוגמת כתוביות או מוזיקה באיכות גבוהה. הסרט ההזה הוא כרטיס הביקור שלכם ואם הוא מקצועי ורציני הוא מעיד שגם המיזם שלכם כזה ולהיפך.
חלק חמישי: הניעו לפעולה
או במילים אחרות, אל תתביישו לבקש. הצופה רוצה לדעת מה הייתה המטרה של הסרט וכיצד הוא יכול לקדם אותה. בקשו מה שאתם צריכים, הסבירו מה מטרת התשלום (האם ילך לייצור, לפיתוח, לשיווק או שאתם פשוט מחפשים לקוחות). בקשו סכום הגיוני שלא מצריך התלבטות ארוכה מדי, על מנת שיוכל לבצע את ההשקעה כבר באותו הרגע
דבר אחרון...
 תגידו יפה תודה. נשמע טריוויאלי אבל זה ממש לא. 

אנו מלווים את הלקוחות שלנו יד ביד טרם השקת הפרויקט ביצירת סרטון וידאו מנצח יחד עם חברת הפקות קריאיטיבית עם ניסיון מוכח .
במקביל אנו מלווים את הפרויקטים ביעוץ והכוונה, זיקוקו המסרים השיווקים, תכנית עבודה, השלבים ביצירת הבאזז התקשורתי והכלים המעשיים לטובת
קידום הפרויקט.

נשמח לעמוד לשירותכם, צרו קשר 

צור קשר