slide6

שיווק באינטרנט באמצעות סרטוני וידאו

לסרטוני וידאו אין ספור יתרונות בכל הנוגע לשיווק באינטרנט. זה נכון לקידום האתר ונכון מאוד גם לקידום ושיווק ברשתות חברתיות.
במאמר זה נסקור את היתרונות, דרכי השימוש וההבדלים בין סרטונים לקידום אתר לסרטונים למדיה חברתית.

רוצים לקדם ולהתקדם? חוק ראשון לשיווק באינטרנט: (או לפחות אחד חשוב מאוד) תפיקו סרטון
למה? דבר ראשון וחשוב מכל: גוגל "מעדיף" באופן נחרץ תכני וידאו על גבי טקסט.
למה זה? כי גם הלקוחות שלכם מעדיפים, חוץ מזה שזה ויראלי ו"כיף" תכני וידאו הם מממוקדים ומעבירים מסר ברור וקליט שהוא אחד מאבני היסוד של שיווק אינטרנט חכם. 

רוצים להעלות סרטון לאתר? עשו זאת דרך יוטיוב, רשת חברתית בפני עצמה, השייכת לגוגל ואחראית לכמה מכוכבי הרשת הגדולים ביותר בעולם.

מעבר להעדפת הוידאו, צפייה בסרטון דרך האתר שלכם מגדילה את זמן השהייה בו, והשילוב עם יוטיוב מעלה את הויראליות של הסרטון.

הקפידו להעניק לסרטון שם ותיאור נכונים ומדויקים ככל האפשר גם בעמוד היוטיוב וגם באתר. גוגל "לומד" ככה על אמיתות דבריכם וגם קהל היעד שלכם יגיע בזכות התוכן הרלוונטי שחיפש.

אמרנו שוידאו חשוב לגוגל וליוטיוב? אז כמובן שהוא תחרות משמעותית ומכאן שגם חשובה לפייסבוק ואיתו לרכישת מיליארד הדולר של מארק צוקרברג- האינסטגרם שני גורמים שפשוט אי אפשר להתעלם מהם בשיווק אינטרנט.
לפני כשנה וחצי הוטמעה באינסטגרם האפשרות להעלות סרטונים, לאחרונה אנחנו עדים לשימוש הולך וגובר, שיש שיטענו שגם מקודם על ידי פייסבוק, בסרטונים המועלים ישירות לפייסבוק ונפתחים באופן אוטומטי לצפייה. למה זה? ניחשתם נכון, כי מדובר ברשתות חברתיות בהן אנשים צורכים תוכן והוידאו הוא ה-דרך לעשות את זה. ואם אפשר להשאיר את הקהל שלנו אצלנו בלי לשלוח אותו למתחרה אז נעשה הכל כדי לעשות את זה. (בטח שמתם לב שבמקביל לתצוגת הוידאו האוטומטית שונה גם אופן התצוגה של לינקים מיוטיוב) 
שיווק באינטרנט דרך רשתות חברתיות שונה במהותו, סרטוני האינסטגרם מוגבלים בזמן (3-15 שניות בלבד) ואופיים צריך להיות מתאים יותר למשתמשי הרשת. סרטוני הפייסבוק אמנם אינם מוגבלים בזמן, אך על מנת שיצליחו הקפידו שלא יארכו מעל 60 שניות.

בחרתם לעשות סרטון? יופי! לא משנה לאיזו מטרה הכי חשוב שיהיה לכם סיפור מעניין, הציעו משהו חדש- זה יכול להיות פתרון, עובדה מעניינת או סתם משהו שידהים את הצופה אבל זה חייב לחדש. תאמינו או לא, החלק הקשה הוא לנצל את המומנטום, להניע לפעולה ולמנף את כל העבודה הקשה הזאת. 
איך עושים את כל זה נכון? מוזמנים ליצור קשר ולשמוע על כל הפתרונות שלנו

 

 

צור קשר