slide6

פרסום בפייסבוק - מיקוד זה שם המשחק

בתחילת הדרך התייחסו המותגים לפייסבוק כפלטפורמה חינמית בה ניתן לתקשר את מסרים של המותג ולקבל פידבק און ליין מאוהדים, לקוחות .

בהמשך התגלה הכוח של פייסבוק כמקום בו ניתן לבנות עולם תוכן סביב המותג ולספר את הסיפור הלא פורמלי של כל חברה בדרך מעניינת קריאיטייבית ולפעמים אף מוחצנת.

בתחילת הדרך התייחסו המותגים לפייסבוק כפלטפורמה חינמית בה ניתן לתקשר את מסרים של המותג ולקבל פידבק און ליין מאוהדים, לקוחות .

בהמשך התגלה הכוח של פייסבוק כמקום בו ניתן לבנות עולם תוכן סביב המותג ולספר את הסיפור הלא פורמלי של כל חברה בדרך מעניינת קריאיטייבית ולפעמים אף מוחצנת.

היום פייסבוק היא פלטפורמה פרסומית , לגמרי לא חינמית ומהווה במה להעברת מסרים פורמליים וא- פורמליים, מקום בו מתנהל דיון, מקום בו מתקיימת שיחה אשר מובילה למכירה בפועל.

היום לא מדברים על כמה אוהדים יש לי בזירה אלא על כמה אוהדים מעורבים יש לי בזירה, כמה אנשים מזדהים עם המסרים שלנו ובוחרים לתת לנו פידבק בלייק שייר או תגובה.

על מנת לייצר תוצאות עסקיות מפעילות ברשת חברתית יש צורך במיקוד הקמפיינים ברשת לקהל מטרה רלוונטי, אשר גם מתעניין וגם מזוהה עם עולם התוכן שלנו, כך הפייסבוק יכול להוות עבורנו סוכן מכירות שעובד לטובתנו.

לאחרונה רכשנו תוכנה אשר עוזרת לנו למקד את הקמפיינים שלנו לקהל מטרה רלוונטי, אם זה ישירות לאנשים הפעילים בקבוצות עניין בפייסבוק או לאוהדים של עמודי המתחרים. התוכנה עוזרת לנו לגלות לא רק את האנשים הפעילים באותה קבוצה אלא גם את האנשים המעורבים ביותר באותו עמוד . אנשים שמעורבים הם בדרך כלל מובילי דעת קהל ולכן החשיבות לגייס אותם לטובתנו היא גדולה.

קמפיין ממוקד לקהל רלוונטי תורם ישירות להגדלת ההכנסות מהפעילות בפייסבוק.

רוצה לשפר את המכירות באתר שלך? להגיע לאנשים אשר מחפשים את השירות שלך?

הקליקו וצרו איתנו קשר 

צור קשר