slide6

ניהול עמוד פייסבוק, למה צריך את זה?

ניהול עמוד פייסבוק

למה צריך עמוד פייסבוק? 
זה מאוד מוזר, אבל אני עדיין נתקלת בעסקים אשר עדיין לא הבינו את החשיבות והכוח של ניהול עמוד פייסבוק. הם יודעים את הנתונים, הם שומעים על זה בשיח התקשורתי, אבל טרם נוקטים בפעולה לטובת העסק הפרטי שלהם. 

לטובת אנשי עסקים אלה ריכזתי את ה BASIC  ביתרונות ניהולעמוד פייסבוק ורשתות חברתיות בכלל.

הצפייה היום מעסקים להיות שם - אם פעם היו מחפשים אותך רק בגוגל על מנת להיכנס לאתר שלכם, היום מחפשים אתכם בפייסבוק.

מעבר לחשיבות של להיות שם, צריך גם להיראות שם -  יש לשדר את אותה התדמית שהאתר שלכם משדר, שאתם מתעסקים בניהול עמוד פייסבוק, צריך להתייחס לתכנים שאתם מעלים באותה הרצינות וההתמדה שהתכנים באתר שלכם מוצגים. צריך להיראות מיליון דולר, עם הטאבים הנכונים, עם תמונות הקאבר והפרופיל הנכונות, צריך שהפרטים שלכם יהיו ברורים ונגישים לגולשים על מנת שתוך כמה שניות הגולשים יבינו מה אתם עושים או מה אתם מוכרים. 

תדמית דו צדדית – אתר עסקי מציג תדמית חד צדדית ומראה איך אנחנו רוצים להציג עצמנו בפני העולם בעיקר ברמה המקצועית. עמוד פייסבוק הוא דינמי הוא דו צדדי ניתן לראות תגובות גם מהצד השני, הלקוחות. הגולשים חשופים לפניות של החברים ולתגובות שלהם לכן חשוב לנהל את העמוד בצורה מקצועית. ניהול לא נכון יכול להפוך לנזק תדמיתי ולהגיע עד ניהול משברים.

פייסבוק מדיום א פורמלי -  בניגוד לאתר שצריך להיות מאוד ייצוגי, בפייסבוק אנו פחות פורמלים, אנו יכולים לחשוף טוב יותר את הצד האישי, את האדם מאחורי המותג, את האנשים שעומדים מאחורי החברה. הדינמיקה היא שיחה בגובה העיניים , בסופו של דבר אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים, לכן לפן האישי יש חשיבות גבוהה. 

שלב "העדפה" – ישנו תהליך שהצרכן עובר בתהליך הרכישה , קודם צריך לשכנע אותו למכור לו את השירות/מוצר שיש לנו, ואחרי זה צריך לגרום לו להבין למה אני ולא המתחרה שלי. עמוד פייסבוק , בגלל הנימה האישית שלו, והאלמנט החברתי , יכול לעשות את ההבדל בין בחירה בך או במתחרה הישיר. לקוחות אוהבים עסקים בהם הם מרגישים בבית, מקומות מוכרים, עסקים עם פנים.

נכס – עמוד הפייסבוק הוא נכס כמו אתר, אפילו נכס גדול יותר היות ויש לו קהילה עוקבת  וזה כוח.

גוגל – כבר הזכרנו שפייסבוק מתאנקדס בגוגל ותורם ישירות לקידום האתר העסקי שלכם?

תוכן  - דרך התכנים תוכל לשדר מקצועיות, אמינות, שירותיות, וערך מוסף של שייכות לקהילה מובילה בתחום. ברגע שסימנו לך לייק בעצם נתנו לך אישור לתת לך להם מידע וערך , לזה אתה מחוייב.

מכונה משומנת ליצירת לידים – אולי זה היה צריך להיות הנקודה הראשונה במאמר [smiley]

רוצים לקרוא עוד על בניית תמהיל תכנים נכון בפייסבוק ? לחצו

 

צור קשר