slide6

על יצירתיות ופרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

היום יותר מתמיד חשוב להיות יצירתי – וכן, המאמר הזה יעסוק בקריא ייטיב
הטכנולוגיה המתקדמת הביאה אותנו להיות מוצפים במסרים מכל עבר, כולם רוצים לעניין אתכם במוצר שלהם בשירות שהם מציעים והם צריכים להיות נוכחים במדיה הדיגיטלית ולנהל מערכת יחסים ושיחה עם הלקוחות הפוטנציאלים שלהם. אז איך עושים את זה? איך מתבלטים וגורמים ללקוח הפוטנציאלי שלכם לעצור ולקחת איתו דווקא את המסר שלכם? מה יגרום לו לעצור להעמיק ולהתקשר או לרכוש או אף לזכור אתכם לפעם הבאה.
התשובה היא פשוטה: ישנה אימרה : אנשים לא יזכרו את מה שאמרת להם אבל הם לא ישכחו את איך שגרמת להם להרגיש. 

התשובה היא ברגש – הצלחתם לגרום לאיזה שהוא רגש אצל קהל המטרה שלכם- קניתם אותם. 
אנחנו מדברים על כל רגש שמעלה חיוך, תמיהה, צחוק, עצב, אפילו לעיתים פחד.

3 אלמנטים לקריאיטיב טוב:
רלבנטיות: העובדה הפשוטה היא שרובנו לא נעצרים על מה שלא רלוונטי עבורנו. על מנת שקריאיטיב טוב יגיע לאנשים הוא צריך להיות רלוונטי עבורם. רלבנטיות מייצרת חיבור. לאחר שהחיבור נעשה הוא יכול להיות מרגש, מפתיע או מצחיק.
בולטות: קריאיטיב טוב צריך להתבלט, לתפוס את תשומת הלב של הצופה וליצור סקרנות. הבולטות היא זו שתייצר בסופו של דבר גם את הרגש, מאחר והיא מאפשרת לאדם לעצור, להתרכז ולהתייחס למה שהוא רואה.
הפתעה: להפתעה פנים רבות. היא יכולה להיות ניצול שונה של המדיה, "הפרעה" חזותית או משהו שפשוט קשה להאמין לו...

דוגמאות לקריא ייטיב מוצלח במדיות השונות ובפרט בפרסום בפייסבוק:
פרס מוצלח הוא הרבה פעמים התחלה לפעילות קריאיטיב מוצלחת, יונדאי פיצחו את החלום הגברי והציעו כרטיסים למונדיאל בפעילות שגררה חצי מגברי העולם וקודמה בפייסבוק וביוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=dUBzaTozMfY&feature=youtu.be

בכל מה שקשור ליצירתיות ורשתות חברתיות באינטרנט אין ספק שלכולנו יש מה ללמוד מהסדרות המובילות בעולם. סדרה אחת שהצליחה לייצר באזז ברשתות החברתיות לקראת עלית העונה האחרונה שלה היא "שובר שורות" האגדית אשר יצרה שאלון הימורים בו יכולים הצופים להמר על שאלות חשובות כמו מי (וכמה) מהדמויות ימותו ועוד. הפתרונות היו בשאלות אמריקאיות ודי היה באופציות כדי לחשוף את המתח הצפוי בעונה:
https://www.facebook.com/bettingbad

עוד רשת שמצטיינת ברעיונות קריאיטיבים במיוחד היא דומינוס פיצה, אשר מצליחה לאחד עוקבים סביב דבר אחד- האהבה שלהם לפיצה ועל פי רוב גם רצונם בהנחה. קמפיין הטוויטר שלהם #letsdolunch קרא לגולשים לצייץ את האשטג הזה, ככל שכמות הציוצים בשעתיים הקודמות לארוחת הצהריים עולה כך מחיר הפיצה יורד בעד 50% הנחה.

ויש עוד המון דוגמאות, כבר חשבתם על המהלך שלכם? 

 

 

צור קשר