slide6

ניהול עמוד פייסבוק - בייסיק

ניהול עמוד פייסבוק

ניהול עמוד פייסבוק הפך כבר מזמן לכלי חובה עבור כל עסק ללא קשר  לגודלו ולתחום העיסוק שלו. הסיבות לכך רבות אך בראשן סיבה אחת: רוב קהלי היעד נמצאים שם, חשופים לכמות אדירה של מידע וגם מחפשים אותו דרך הפייסבוק.

כמה דברים שחשוב לדעת על ניהול עמוד פייסבוק:
להיות שם זה לא מספיק ניהול עמוד פייסבוק צריך להיות חכם ואפקטיבי, הוא צריך להקנות ערך מוסף לאוהדים שלו ואת זה עושים דרך תוכן איכותי ויצירת שיח מעניין ורלוונטי.

ניהול עמוד פייסבוק כולל בתוכו מס' שלבים: 
1.    שלב ההקמה הכולל בתוכו שימוש נכון באימג'ים דוגמת תמונת פרופיל וקאבר, כתיבה נכונה של תיאור העסק שלכם, הכנסת הקטגוריות הרלוונטיות ביותר והנכונות ביותר לעסק שלכם על מנת שיהיה קל לפייסבוק להציג אתכם .
2.    בניית תמהיל תכנים רלוונטי ומעניין עם טוויסט שיווקי שיביא לקוחות לעסק שלכם.
3.    תחזוק ובנייה של מערכת יחסים הדוקה ואוהדת עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

כמו כל כלי שיווקי אחר גם ניהול עמוד פייסבוק מצריך חשיבה ותכנון מוקדמים. על אלו לכלול בתוכם בניית אסטרטגיה הכוללת תמהיל סטטוסים מאוזן- כזה המשלב בין פוסטים מכירתיים, פוסטים בעליי ערך אמיתי ופוסטים בעליי תוכן אווירתי. למידת המתחרים שלכם ופעילותם, למידה מעמיקה של קהל היעד והזירות והקבוצות בהן תוכלו לאתר אותם והחלטה על קונספט ותחום ההתמחות של העמוד, מציאת ה"אני מאמין" כמו כן ה USP שלכם.
לצד אלו יש להגדיר מטרות ברורות הנגזרות מיתר הפעילויות של בית העסק- האם המטרה בניהול עמוד פייסבוק היא צבירת לייקים או שמא שיפור תדמיתי בכל הנוגע ליעילות ושירות ומה הדרכים והתקציב המתאימים להשגת יעדים אלו.
העבודה הקשה ממשיכה גם כשהעמוד פעיל, ניהול עמוד פייסבוק אפקטיבי משלב העלאת תכנים אך גם את אופן וזמן המענה ללקוחות והמתעניינים. לא די להעלות פוסטים, צריך להקפיד על כמות מסוימת, ללמוד תוך כדי תנועה את הקהל שלכם ואת מה שמעניין אותו. 
ניהול עמוד פייסבוק יכול להרים עסק ולסייע ביצירת מיתוג, זו הדרך העיקרית לנהל ערוץ תקשורת עם הלקוחות שלכם, ללמוד מה הם רוצים, להיות שם כדי לתת להם את המענה לרצונותיהם, להקשיב להם וגם ללמד אותם אודות יתרונות המוצר או השירות שלכם, להביא את עצמכם ואת ה"אני" הלא פורמלי . זה המקום לדבר בנימה אישית. 

למה להשאיר את ניהול עמוד פייסבוק למקצוענים? מכיוון שפייסבוק הוא כלי המשתנה לעיתים תכופות. כמו כל גוף אינטרנטי גם בו חלים שינויים. כך לדוגמא, כיום מקדם פייסבוק סרטונים המועלים ישירות לרשת החברתית מחד ו"מכשיל" סרטוני יוטיוב מאידך. מאחר ופייסבוק היא לא עוד רשת חברתית אלא גוף כלכלי לכל דבר ישנה הגבלה על מס' החשיפות בעמודים עסקיים, מערכות פרסום עם חוקים המשתנים תדיר וגם נהלים ברורים בכל הנוגע לתחרויות ופעילויות. כל אלו משתנים לעיתים תכופות, ושימוש לא נכון בהם עלול להביא להורדה בחשיפה והוצאה כלכלית מיותרת במקרה הטוב וסגירת העמוד במקרה הרע. לכן ניהול עמוד פייסבוק הוא מקצוע ועל המקצוענים להישאר עם "יד על הדופק" בכל הנוגע לשינויים. הידע הזה מהווה כוח שתוכלו לרתום למען הצלחת העמוד שלכם.
אנו מנהלים עמודים עסקיים עבור חברות ומותגים, נשמח לעזור לכם לשווק את עצמכם נכון במדיה החברתית, צרו קשר

 

 

צור קשר