slide6

נוכחות במדיה חברתית כמיתוג של החברה ברשת

"אם אתה לא שם אתה לא קיים" האמרה הזו נכונה במיוחד כשמדובר על נוכחות במדיה חברתית. לכן, עסקים רבים הפנימו וטורחים לתפעל עמודים ברשתות השונות. 
אבל האם להיות קיים זה מספיק? כמה מהעסקים באמת מרוויחים מנוכחות במדיה חברתית והאם כל אחד יכול ליישם מס' צעדים פשוטים על מנת למקסם את רווחיו? 
במאמר זה, ניתן מס' כלים שיסייעו לכם להפוך נוכחות במדיה חברתית למיתוג של ממש. 
עם מיתוג זה תגיע חשיפה גדולה יותר למותג ולאמירה שלכם ותזכו להיחשף ולחשוף אנשים חדשים ורלוונטיים לעסק שלכם.

צעד ראשון - מי אתם?

נשמעת שאלה פשוטה? לא בהכרח. כדי לייצר מיתוג חזק דרך נוכחות במדיה חברתית צריך קודם כל ליצור מיתוג. זה לא אומר שאתם זקוקים למשרד מיתוג ענקי וגם לא בהכרח ללוגו מפוצץ או אתר יקר. זה אומר שאתם צריכים לעצור ולשאול - מי אנחנו, מה אנחנו משדרים ואיך אנחנו רוצים להראות את זה. אחרי שתענו על השאלות האלו מצאו את הקול הייחודי שיעזור לכם לבטא את המסר שלכם והקפידו להשתמש בו בכל מדיה חברתית ובאותו האופן. 

צעד שני - מה אתם יודעים?

יש לכם כבר קול ודעה שזו התחלה מצוינת. עכשיו, חפשו את המקום בו נוח לכם- על מה מבין תחומי העניין והמומחיות שלכם הכי נוח לכם לדבר ולא פחות חשוב אתם גם יודעים, מבינים ומעניינים בו. חשוב שתציירו את הנוכחות במדיה החברתית ככזו שאפשר להרוויח ממנה, בססו את עצמכם כמומחים והיפכו להיות אוטוריטה בנושא אותו חרטתם על דגלכם. 

צעד שלישי - אל תתביישו, אל תתנצלו!

הכוונה היא לא להתחיל לקלל או לדבר בגסות אלא לא לפחד להגיד את מה שאתם חושבים. הדעה שלכם שונה? יש לכם את מי לסתור? הרבה לא יסכימו איתכם? אתם הולכים להתפלא כמה אנשים יש שרק חיפשו מי שייצג את הצד השני. נוכחות במדיה חברתית היא חובה עבור מי שקולם שונה, כי הם נותנים רוח גבית לכל מי שחיפש אישור על דבריו או סתם מי שייצג אותו. במדיה חברתית (ואולי גם בחיים בכלל) עדיף שתהיה לך גישה שמרגיזה קצת אנשים מאשר גישה שלא עושה שום דבר לאף אחד.

צעד רביעי - תעבדו בזה 

לשתף לינק או תמונה זה נחמד וקל, אבל זו הסיבה שכולם עושים את זה. זו גם הסיבה שהרבה מתעלמים מזה. רוצים לבסס נוכחות במדיה חברתית? תייצרו תוכן, שתפו את הסרטונים, הלינקים, המאמרים שיצרתם או מצאתם לבד כי יש בהם עניין של ממש. לא כי הם סופר ויראליים, אם הם כאלה האוהדים שלכם כבר ראו אותם. הנוסחא פשוטה: אם תעבדו בזה-תחדשו בזה, אם תחדשו תעניינו ואם תעניינו יבואו להקשיב לכם, ישתפו בתכנים שלכם ויזהו אתכם כאחראים להם.


לא יודעים איך עובדים בזה? בשביל זה יש אותנו
impleo בלטינית זה תוכן - אנו מאמינים שמשקיעים בתוכן הלקוחות מגיעים מעצמם.

צור קשר