slide6

תמהיל תכנים נכון לרשתות חברתיות באינטרנט

קבלו מספר טיפים שיעזרו לכם לבנות תמהיל תכנים נכון בפייסבוק.

גם אם אתם חושבים שיש לכם מוצר לא מעניין או לא מספיק סקסי לרשתות חברתיות. גם אם נדמה לכם שהתכנים שלכם כבדים ולא בטוח שאנשים ירצו להתחבר אליהם. יש כמה דברים שרצוי שתייחסו בבניית תמהיל תכנים לעמוד העסקי שלכם. ריכזתי לכם כמה מהם.

1. תעלו פוסטים לפחות 3-4 פעמים בשבוע, עד פעם ביום
2. כתיבה בנימה אישית - אנשים בפייסבוק מעוניינים להכיר את הצד האישי של העסק שלך.
3. בלוג- תעזרו בבלוג על מנת למשוך טראפיק אליכם לאתר.
4. תלמדו - תשמשו בטכניקת כתיבה "מלמדת" - לדוגמא: אם יש לך מוצר דיאטה חדש, תכתבו על : איך שומרים על משקל תקין.
5. חוק 70/20/10 - תבנו את תמהיל התכנים על פי 70% מידע, 20% אחרים, 10% מכירות.
6. קהילה - כתבו על הקהילה שלכם
7. תחדשו - תהיו לא צפויים, תחדשו בניסוח ובדרך בה אתם מציגים את הדברים.
8. פעילות למען הקהילה - שתפו תמונות של הצוות שלכם בפעילות למען הקהילה.
9. לקוחות מספרים - שתפו סיפורים, ביקורות והמלצות של לקוחות מרוצים.
10.emgagement - ערכו תחרויות שונות עבור האוהדים שלכם ותחלקו מתנות שוות.
11. העלו תמונות של לקוחות קונים או משתמשים במוצרים או בשירות שלכם.
12. צ'ק אין- תעודדו אנשים לעשות צ'ק אין לעסק שלכם.
13. פייסבוק- תבחרו רשת חברתית אחת ותהיו מומחים בה. לא חייבים לשלוט בכולם.
14. אירוח מומחה- ארחו פעם בחודש ממוחה מטעמכם בעמוד באמצעות פלטפורמות שונות כמו webinar, spreencast, או goole hangout.
15. קדמו את תוכנית השותפים שלכם.
16. קיימו דיונים על דברים שקורים עכשיו ותנו טיפים מעולמכם.
17. עודדו את החברים שלכם לעלות סקירות ותמונות לעמוד.
18. שנו את תמונת הפרופיל פעמיים בחודש 
19. לעולם לא להיות שליליים.
20. מומחים - העלו פוסטים של מומחים בנישה שלכם.
21. תכננו מראש - ערכו תוכנית שבועית/חודשית עם מה אתם מעלים כל יום.
22. promoted posts - תקדמו פוסטים אשר אתם מאמינים שיובילו למעורבות גולשים גבוהה.
23. אקטואליה- תתיחסו לאירועים שקורים ממש עכשיו, אבל תתרחקו מפוליטיקה.
24. תגובות - תגיבו עם פרופיל העמוד העסקי שלכם אצל המתחרים שלכם או אנשים העוסקים באותו עולם התוכן שלכם (אל תצרפו לינק, זה יכול להתפרש כאילו אתם מקדמים את עצמכם אגרסיבית וזה לא מתקבל טוב).
25. וידאו - צלמו סרטונים קצרים על העסק שלכם וערכו אותם עם קריצה הומוריסטית. אנשים אוהבים להציץ בסרטונים.
26. לייק  - לא להתחנן ללייקים!
27. כללי שיתוף - שאתם משתפים פוסט של אחר, כתבו בקצרה מה אתם חושבים על אותו הפוסט.
28. שאלו את האוהדים שלך שאלות על המוצר או השירות שלך.
29. למדו - בחנו מה מעניין אנשים, איזה שאלות הם שואלים ואז ענו להם
30. אירועים- צרו אירועים ומלאו אותם בתמונות של המוצרים שלכם.
31. קבוצות עניין - פתחו קבוצה בנישה העסקית שלכם, אנשים מרגישים חופשי יותר לשאול ולשתף בקבוצות סגורותץ לשתף ולהגבי זה המהות של רשתות חברתיות באינטרנט.
32. זמן שהייה באתר - בדקו מתי הקהל שלכם נמצא בפייסבוק ותזמנו פוסטים לאחר הצהריים או לסופ"ש.
33. אוהד החודש - בחרו את "אוהד החודש" והצהירו על כך בפייסבוק. קיימות אפליקציות חינמיות שעושות את זה לבד.
34. פינטרסט - אם אתם בתחום האמנות/עיצוב/אופנה -תעלו את המוצרים שלכם לפינטרסט והזמינו חברים לשתף את המוצרים שלכם.
35. אקטיביות- תהייו אקטיביים בעמוד, תגיבו במהירות לכל הערה או הודעה. שירות זה חלק מאוד חשוב מהתדמית שלכם.
36. תהייו חיוביים הכל לטובה - גם אם העלתם משהוא לרשתות חברתיות באינטרנט ואתם מתחרטים או רוצים לעדכן ולשנות אתם לרוב יכולים.
בפייסבוק אפשר לטעות, אפשר לתקן, החשוב ביותר הוא לשמור על שקיפות, אמינות, לשדר יצירתיות ומקצועיות ולדעת לקבל ביקורת.

בהצלחה!

 

צור קשר