slide6

המדריך לתיוג אלגנטי | שיווק במדיה חברתית

יש להיזהר עם אפשרות התיוג של פייסבוק ולעשות בה שימוש חכם, כזה שאינו מופרז אך מוציא ממנה את המיטב. כיצד לעשות זאת? הגעתם למקום הנכון.  

כיצד לתייג נכון?

התיוג הפך למגפה וירטואלית בפייסבוק. בעלי עסקים שעשו באפשרות הזו שימוש בלתי מתחשב בכללים חברתיים של נימוס הפכו את החשיפה שניתן להשיג על ידי תיוג לחשיפה שלילית. באופן כללי כל עולם השיווק והפרסום מתאים את עצמו כיום לתנאים החדשים בהם בעקבות חשיפת יתר לפרסומות ולטריקים פרסומיים אנשים אבדו את האמון ואת הסבלנות ופתחו חשדנות ועוינות לפרסום שמרגיש להם אגרסיבי או ניצולי.

אין זה אומר שצריך להפסיק להשתמש בכלי הזה (ובכלים הפרסומיים הקיימים בכלל), אלא רק שיש לעשות זאת בחוכמה ומתוך מודעות.

זה אישי

בגלל כל המתואר לעיל אני ממליצה שבפעולות רגישות שעלולות להתפרש כשיווקיות מדי כדאי לעשות מהפרופיל האישי. אם לוקחים את העצה הזו צעד אחד קדימה אז הדרך המתוחכמת שבה ניתן לפעול היא לתייג את הפרופיל האישי בסטטוסים שעולים בפרופיל העסקי. כך החברים בפרופיל האישי יחשפו אך מבי לתייג אותם ישירות. באופן הזה האנשים שיגיעו לעמוד העסקי יבואו בעקבות התעניינות גרידא.

מתי נכון בכל זאת לתייג אחרים?

רק כאשר זה נוגע להם אישית, חד וחלק. תיוג כזה יתקבל בברכה ויתרה מכך אף יזכה לשיתוף ולהוקרה. צרו פעילויות שמעודדות מעורבות מצד חברי העמוד שאפשר להשתמש בזה אחר כך, ככה תצאו מורווחים מכל הכיוונים. למה הכוונה? למשל, במידה ואתם מוכרים מוצר, הציעו הגרלה או תחרות ואז תייגו את הזוכים. מובטח לכם שכולם ירגישו שבעי רצון.

אפשרויות התיוג השונות

האפשרות הראשונה:

תיוג בתמונה
פרסום בפייסבוק

תיוג בתוך הפוסט

פרסום בפייסבוק
 

 

צור קשר