slide6

החשיבות בניהול עמוד פייסבוק והנוכחות ברשתות חברתיות באינטרנט לעסקים

רשתות חברתיות באינטרנט

נוכחות של עסק ברשתות חברתיות באינטרנט היא בגדר חובה עבור כל עסק המתבסס על לקוחות פרטיים, הדבר נכון בפרט כשמדובר על עסקים המפעילים חנות אינטרנטית
כיצד נוכחות ברשתות החברתיות באינטרנט תסייע לך בקידום החנות האינטרנטית?

מדיה חברתית מאפשרת לנו ביתר קלות לאתר את קהל היעד שלנו: המיקוד, האפשרות להגיע למשתמשים לפי תחומי עניין, מעגלים, גילאים ועוד מאפשרים לכל עסק לאתר את קהל היעד שלו ולהגיע בקלות יתרה גם לחברים ולמעגלים שלו.
לצד האפשרות להגיע ולאתר את קהל היעד שלכם, מאפשרת לכם המדיה החברתית לנהל מערכת יחסים של ממש עם לקוחות ולקוחות פוטנציאלים. דרך פעילות נכונה תוכלו להתנהל בתקשורת אמצעית ובלתי אמצעית ולהעביר את המסרים שלכם. על ידי חיבורים ושיתופי פעולה תוכלו לייצר הפניות לתוך החנות האינטרנטית ולהמשיך לשמור על קשר עם לקוחות.
שאתם עוסקים בניהול עמוד פייסבוק של העסק שלכם, הקפידו מצד אחד לתת ערך אמיתי לאוהדים שלכם בטקסט ומצד שני לפתות אותם בבצעה מעניינת שיוכלו לממש באתר שלכם.
במילים אחרות: מענה מהיר ואדיב בעמוד הפייסבוק שלכם, התייחסות אישית לתגובות בפרופיל האינסטגרם ועוד, מעידים על תודעת השירות וחווית הקניה אצלכם.
לקוח מרוצה ברשת חברתית מהווה "שגריר" של החנות האינטרנטית שלכם, הוא שולח לינק לחבר מתעניין, משתף בתכנים ובמוצרים שלכם ומעדכן ברצונות שלו את עוקביו.
יתרה מכך, כ-80% מהקונים מציינים את הפעילות ברשתות החברתיות באינטרנט כגורם מעודד רכישה. מחקרים מראים כי צרכן אשר עוקב אחרי מדיה חברתית של מותג מסויים ישקיע כ-30% יותר מצרכן אשר אינו עוקב אחרי המותג. כך שאם אנחנו חוזרים לניהול עמוד פייסבוק של העסק שימו לב שהוא מעוצב ותדמיתי ושהתכנים בו שיווקיים ומעניינים כי זה ייתן לכם נקודות שתגיעו  לעמדת המכירה.
שימו לב שנוכחות ברשתות חברתיות באינטרנט מגדילה את סיכוי העסק שלכם לזכות בהיכרות והכרה על ידי גוגל ומייצרת תנועה רלוונטית לאתר. נוכחות ופעילות מסיבית של גולשים בעמודי מדיה חברתית מתפרשת על ידי גוגל כמשוב חיובי עבור האתר אליו משויכת הפעילות. 
כיצד לנצל את המדיה החברתית לקידום חנות האינטרנטית?
בראש ובראשונה הקפידו על ניהול עמוד פייסבוק ונוכחות בגוגל פלוס היות ובגוגל פלוס יש מקום לדירוג עסקים. פתיחת עמוד בפינטרסט יהווה קישור ישיר לחנות האינטרנטית שלכם ויגיע לחשיפה מהירה לקהלים בעלי תחום עניין משותף. חשבון אינסטגרם הוא בגדר חובה עבור עסקים מתחום המזון, האופנה והעיצוב ועל ידי פעילות נכונה במדיה החברתית הזו תוכלי להגיע לדמויות בעלות השפעה על קהל היעד שלכם.
לסיכום, פעילות ברשתות חברתיות באינטרנט ופרט ניהול עמוד פייסבוק בצרה נכונה ויעילה יכולה להיות רווחית מאוד לחנות האינטרנטית שלכם- צורת הביטוי, הבחירה במדיה בה תפעלו ושיתוף התכנים יכולים להביא תנועה מכובדת, לבנות את החנות כמותג ולהביא לחשיפה גדולה ורלוונטית בתקציב נמוך יחסית.
פתחתם חנות ואתם לא יודעים באיזה מדיה חברתית כדאי לכם לשווק את עצמכם? פנו אלינו, שעתיים וחצי איתנו ויש לכם תכנית שיווקית לתפעול ערוצי המדיה החברתית. 

 

צור קשר