slide6

אינסטגרם - מדיה חברתית ששווה להכיר

רבים תוהים מה המדיה החברתית המתאימה למותג שלהם. במאמר זה נתייחס לאינסטגרם: ללא ספק המדיה החברתית האומנותית ביותר והכי פחות ממוסחרת.
כמה מילים על יתרונות האינסטגרם או בשמו האחר: "אינסטוש".

  • דבר ראשון וחשוב ביותר המעורבות באינסטגרם גבוהה פי 15 ממעורבות בכל מדיה חברתית מתחרה.
  • אם אתה שם, אתה קיים: ל-13% מכלל המשתמשים באינטרנט ולתשעים אחוז מ-100 המותגים המובילים בעולם ישנם חשבונות אינסטגרם. זו המדיה החברתית האהובה על סלבס בארץ ובעולם ומכאן שגם על עוקביהם מה שהופך את השיווק במדיה חברתית זו לצורך של ממש.
  • החיבור הנוח לכל מדיה חברתית אחרת דרך ממשק המשתמש מגדיל את הויראליות ומאפשר למשתמשים להעביר תכנים בקלות לכל יתר החשבונות שלו.
  • איך נהנים מכל הטוב הזה? לכל מדיה חברתית יש את המלך שלה, באינסטגרם זה ה #האשטאג אותה סולמית שבעצם מתארת את נושא ועניין התמונה ומהווה את "מנוע החיפוש" של הגולשים. כמובן שלא מספיק לתאר מה רואים ולכן צריך לדעת לבחור את התגיות בחכמה. לדוגמא: האשטאג #fashion יהיה רלוונטי יותר מאשר #reddress מאחר והוא מהווה תחום עניין שלם עבור הגולשים.באתר websta תוכלו למצוא רשימת תגיות פופולאריות וכן רשימת חשבונות עם הכי הרבה עוקבים שיסייעו לכם להבין את תחומי העניין של קהל היעד שלכם.
  • מעבר לכך חשוב להקפיד על איכות התמונה והפילטר. כמו שאמרנו מדובר במדיה חברתית אומנותית וסופר אופנתית ועל כן התמונות צריכות להיות בהתאם. תאמינו או לא מחקרים מראים כי קהלים שונים מעדיפים פילטרים שונים וכי ישנם פילטרים הזוכים להעדפה ברורה. לימדו את הקהל שלכם והקפידו ליישם את הלקחים.
  • באותו אופן לימדו את השעות של קהל היעד שלכם, שימו לב כי שימוש בהאשטאג מביא התעניינות רבה מצד אחד אך מצד שני האשטגים הפופולרייים מעודכנים מדי דקה ו"דוחקים" את התמונה שלכם מטה ברשימה  ועל כן כדאי מאוד לפרסם ולתייג בשעות שיא.
  • דרך נוספת לאתר את קהל היעד שלכם היא דרך מתחרים, מצאו את המתחרים שלכם וכך תמצאו גם את העוקבים הפוטנציאלים שלכם. עקבו אחריהם, הגיבו להם ותזכו בעניין בחזרה. האתר הזה יסייע לכם לעשות זאת בדרך הנכונה.

וזה רק על קצה המזלג, רוצים לשמוע עוד ? צרו קשר 

 

צור קשר