slide6

המדריך לתיוג אלגנטי | שיווק במדיה חברתית

פרסום בפייסבוק

יש להיזהר עם אפשרות התיוג של פייסבוק ולעשות בה שימוש חכם, כזה שאינו מופרז אך מוציא ממנה את המיטב. כיצד לעשות זאת? הגעתם למקום הנכון.  

כיצד לתייג נכון?

התיוג הפך למגפה וירטואלית בפייסבוק. בעלי עסקים שעשו באפשרות הזו שימוש בלתי מתחשב בכללים חברתיים של נימוס הפכו את החשיפה שניתן להשיג על ידי תיוג לחשיפה שלילית. באופן כללי כל עולם השיווק והפרסום מתאים את עצמו כיום לתנאים החדשים בהם בעקבות חשיפת יתר לפרסומות ולטריקים פרסומיים אנשים אבדו את האמון ואת הסבלנות ופתחו חשדנות ועוינות לפרסום שמרגיש להם אגרסיבי או ניצולי.
 

קרא עוד...

מי הזיז את הלייק שלי ?

קידום בפייסבוק

צי המתכנתים של צוקרברג לא נח לרגע, כדי שחלילה לא נחשוד בו שהוא מתבטל או קופא על שמריו. השינויים בפייסבוק תכופים ולא תמיד ברור מהי טובת המשתמש העומדת מאחוריהם, ובכל זאת, על מנהלי עמודים להיות סתגלנים ומהירי תפיסה ולהתעדכן כל הזמן.

הפעם השינוי המדובר חל על הנתון של סימוני הלייקים, זה שמציג בפנינו פירוט של מי שעשו לעמוד שלנו לייק ובכמה לייקים גדלנו בסך הכל נכון לאותו שבוע.
 

קרא עוד...

פינטרסט - יש רשתות חברתיות באינטרנט שפשוט ממכרות

רשתות חברתיות באינטרנט

פינטרסט היא רשת חברתית גדולה אשר צוברת תאוצה בעולם ובארץ .

מה יש בפינטרסט?

קרא עוד...

על יצירתיות ופרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

היום יותר מתמיד חשוב להיות יצירתי – וכן, המאמר הזה יעסוק בקריא ייטיב
הטכנולוגיה המתקדמת הביאה אותנו להיות מוצפים במסרים מכל עבר, כולם רוצים לעניין אתכם במוצר שלהם בשירות שהם מציעים והם צריכים להיות נוכחים במדיה הדיגיטלית ולנהל מערכת יחסים ושיחה עם הלקוחות הפוטנציאלים שלהם. אז איך עושים את זה? איך מתבלטים וגורמים ללקוח הפוטנציאלי שלכם לעצור ולקחת איתו דווקא את המסר שלכם? מה יגרום לו לעצור להעמיק ולהתקשר או לרכוש או אף לזכור אתכם לפעם הבאה.
התשובה היא פשוטה: ישנה אימרה : אנשים לא יזכרו את מה שאמרת להם אבל הם לא ישכחו את איך שגרמת להם להרגיש. 

קרא עוד...

צור קשר